كلمات الاغنية

الناس للناس

ياليله دانه لدانه ياليله دانا
ياليله دانه لدانه الناس للناس
وفر كلامك حبيبي يكفي اهانه
مثلك أنا إنسان عندي شعور واحساس
كلامك اللي تقوله سابق أوانه
انت الوحيد اللي أهواه من جملة الناس
ماكل شخص تأمن صان الأمانه
وراعي المثل قال قبلي الناس للناس

أضيفت من قبل

صاحب الموقع

شارك

اكتب تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *